menu

Lyrics: Last Night (ft. Keyshia Cole)

Artist: P. Diddy
Album: Press Play
Song: Last Night (ft. Keyshia Cole)
Released: 2006
Rating: 50.4 out of 100Please log in to rate this song.
Last Night (ft. Keyshia Cole) lyrics
[Diddy:]
Last night,
I couldn't even get an answer.
Tried to call,
but my pride wouldn't let me dial.
And I'm sitting here,
with this blank expression.
And the way I feel,
I wanna curl up like a child.

I know you can hear me
I know you can feel me
I can't live without you
God please make me better
I wish I wasn't the way I am

[Keyshia:]
If I told you once, I told you twice,
you can see it in my eyes.
I'm all cried out,
with nothing to say.
You're everything I wanted to be.
If you could only see,
your heart belongs to me.
I love you so much, I'm yearning for your touch.
Come and set me free,
forever yours I'll be,
baby won't you come and take this pain awayyyyy.

[Diddy:]
Last night,
I couldn't even get an answer. [Keyshia:] said couldn't get an answer baby.
Tried to call,
but my pride wouldn't let me dial. [Keyshia:] your pride should never stop you!
And I'm sitting here, [Keyshia:] sitting there.
with this blank expression. [Keyshia:] I can't read your mind baby.
And the way I feel, [Keyshia:] the way I feel.
I wanna curl up like a child. [Keyshia:] ooh baby.

[Keyshia:]
I need you,
and you need me.
This is so plain to see,
and I will never let you go and,
I will always love you so.
I will...
If you could only see,
your heart belongs to me.
I love you so much, I'm yearning for your touch.
Come and set me free,
forever yours I'll be,
baby won't you come and take this pain awayyyyy.

[Diddy:]
Last night, [Keyshia:] ooh last night
I couldn't even get an answer. [Keyshia:] what cha gonna do to me ha!
Tried to call,[Keyshia:]alright
but my pride wouldn't let me dial.
And I'm sitting here,
with this blank expression.
And the way I feel,[Keyshia:]alright
I wanna curl up like a child.[Keyshia:] I am so alone , I am so lonely baby

[Diddy:]
Tell me the words to say,
to make you come back,
and work me like that.[Keyshia:] ooh
And if it matters I'll rather stay home,[Keyshia:] hey yaa
with you I'm never alone.
Don't want to wait till you're gone,
let me be, just don't leave me.

[Diddy:]
Last night,
I couldn't even get an answer.{Keyshia:]couldn't get an answer baby, ooh
Tried to call,[Keyshia:]call me baby
but my pride wouldn't let me dial.
And I'm sitting here,
with this blank expression.
And the way I feel,[Keyshia:] alright
I wanna curl up like a child.Keyshia:] I am so alone , I am so lonely baby

[Keyshia:]
I need you,
and you need me.
This is so plain to see,
and I will never let you go and,
I will always love you so.
I will...
If you could only see,
your heart belongs to me.
I love you so much, I'm yearning for your touch.
Come and set me free,
forever yours I'll be,
baby won't you come and take my pain awayyyyy.

[Diddy:]
Last night,
I couldn't even get an answer.[Keyshia:] i couldn't get you baby
Tried to call,[Keyshia:]call me baby
but my pride wouldn't let me dial.
And I'm sitting here,
with this blank expression.
And the way I feel,
I wanna curl up like a child.

[Keyshia:]
I'm so alone I'm soooo lonelyyyyy,

Why don't you pick the phone,
and dial up my number,
and call me a baby,
I'm waiting on you.

Why don't you pick the phone,
and dial up my number,
just call me a baby,
I'm waiting on you.

[Phone dialing and ringing]

[Diddy:]
Hello
Hey waz-up
I've been tryin' to reach you all night
That shit ain't funny not picking up the mutha fucking phone
Better stop fucking playing with a nigga's feelings like that
You know how much I love you though right?
But for them couple of seconds though,
When I couldn't get in touch with you.
I'm ready to come over your house and shoot that mutha fucker up
You better fucking not be there when I get over that house
[laughing]
That's really how it goes down right?

Sponsored Links

Tags on Last Night (ft. Keyshia Cole)

Login to add tags.

Popularity Last Night (ft. Keyshia Cole)

Jun
2021
Jul
2021
Aug
2021
Sep
2021
Oct
2021
Nov
2021
Dec
2021
Jan
2022
Feb
2022
Mar
2022
Apr
2022
May
2022

Review this song:



To make sure you're not an annoying spambot, please give the correct answer to this calculation:
an an an =

Reviews Last Night (ft. Keyshia C...

A total of 7 reviews for Last Night (ft. Keyshia Cole):
dummy Guest wrote on 12th Nov 2007, 0:11h:
simply great ! I canĀ“t stop listening to it !
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 20th Aug 2007, 21:18h:
Luv this shit here and for anyone who cares to read visit www.imeem.com you can become friends with me on there by typing Markae_Johnson or Ladyjohnson1.
OVER AND OUTTTT!!!!! :)
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 1st Aug 2007, 12:10h:
Seriously Angy, it's ok to like a song, but it's not very polite to condemn others to death for not liking it so much. It's just music, you know.
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 1st Aug 2007, 11:41h:
i soooooo luv this song.
whoever doesn't lyk it ur free to go hang urself......sori!!!! - !!!!! -
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 18th Apr 2007, 0:19h:
THIS LYRICS ARE WROONGGG!
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 9th Apr 2007, 23:56h:
It's just in my head. Nothing special, but not bad. P.Diddy looks awesome
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 19th Feb 2007, 6:00h:
I love this song...
0
0
Login to vote!
Moron.nl Guide

Still haven't found what you're looking for?