menu

Lyrics: My Dick

Song: My Dick
Released: 2006
Rating: 53.4 out of 100
Please log in to rate this song.
My Dick lyrics
My dick cost a late night fee
Your dick got the HIV
My dick plays on the double feature screen
Your dick went straight to DVD

My dick bigger than a bridge
Your dick look like a little kids
My dick rush like the chargers (the whole team)
Your shit look like you fourteen

My dick locked in a cage (right)
Your dick suffer from stage fright
My dick so hot its stolen
Your dick look like Gary Coleman

My dick pink and big
Your dick stinks like shit
My dick got a caesar doo,
Your dick needs a tweezer dude

My dick is like supersize
Your dick look like two fries
My dick more mass than the Earth
Your dick half staff (it needs work)

My dick been there done that
Your dick sits there with dunce cap
My dick, V.I.P.
Your shit needs I.D.

[Repeat 2x]
It's time that we let the world know
Dude, you gotta let your girl go
D.S. is the best in the business
P.s. we got dicks like Jesus

My dick need no introduction
Your dick don't even function
My dick served a whole lunch-in
Your dick, it look like a munchkin

My dick size of a pumpkin
Your dick look like Macaulay Culkin
My dick good good lovin'
Your dick good for nothin'

My dick bench pressed 350
Your dick couldn’t shoplift at thrifty
My dick pretty damn skimpy
Your dick hungry as a hippy

My dick don't fit down the chimney
Your dick is like a kid from the Philippines
My dick is like an M16
Your dick, broken vending machine

My dick parts the seas
Your dick farts and quiefs
My dick rumble in the jungle
Your dick got touched by your uncle

My dick goes to yoga
Your dick fruit roll up
My dick grade a beef
Your dick may-day geek

My dick sick and dangerous
Your dick quick and painless
My dick 'nuff said.
Your dick loves sweat

[Repeat 2x]
It's time that we let the world know
Dude, you gotta let your girl go
D.S. is the best in the business
P.s. we got dicks like Jesus

Sponsored Links

Tags on My Dick

Login to add tags.

Popularity My Dick

Oct
2016
Nov
2016
Dec
2016
Jan
2017
Feb
2017
Mar
2017
Apr
2017
May
2017
Jun
2017
Jul
2017
Aug
2017
Sep
2017

Review this song:



To make sure you're not an annoying spambot, please give the correct answer to this calculation:
an an an =

Reviews My Dick

First 20 of a total of 79 reviews:
dummy eatit wrote on 22nd Nov 2012, 9:58h:
that sucked big time
0
0
Login to vote!
dummy Lumberjack wrote on 25th Oct 2012, 11:18h:
Fuck jesus and his dick. and fuck religion.
0
0
Login to vote!
dummy MyDicksImaginary!:D wrote on 29th Sep 2012, 2:55h:
This is the shit:D Damnnn I wish I had a dick now(;
0
0
Login to vote!
dummy Large whopper wrote on 1st Aug 2012, 20:21h:
I am a pretty religious guy and I really don't give a fuck about the"dicks like Jesus" line. it's just straight up funny. So STFU I'm the pope.
0
0
Login to vote!
dummy stretch wrote on 14th Apr 2012, 9:49h:
This song is insulting to little dick guys..Im tall and have a 5" dick...It kinda hurts when people joke small penises...size shouldn't matter..it's about being a good guy...I wish I was big..my penis stopped growing at 14...so that line hits home..it's
not fair..I can't get a lot of girls...it makes me feel like a boy..not a man...
0
0
Login to vote!
dummy iwilldraw1233 wrote on 30th Mar 2012, 0:24h:
okay i like that you guys are voicing your opinions peacefully but i got a some problems
1.you dont like dont say anything
2.who the fuck cares lighten up.
(us youtubers say this constantly. dont like then stfu)
alright dont be a troll
0
0
Login to vote!
dummy fuckdahaterz wrote on 29th Mar 2012, 5:32h:
dude i agree majorly with ppl like seshu yes this is meant to unwind not fuck with your religion you trolling ass christians now plz sum1 help me off my soap box
0
0
Login to vote!
dummy coolguy wrote on 25th Jan 2012, 21:05h:
yo man how can u say somethin like that all of u shtfu
0
0
Login to vote!
dummy coolguy wrote on 25th Jan 2012, 21:00h:
the song is funny but dirty
0
0
Login to vote!
dummy love to fuck wrote on 19th Jan 2012, 6:14h:
I Like this song here's mine... "my dick so big ya need two hands yo dick looks like it came from japan". "my dick is a nine yo dick can't even get in line". "my dick always has yo girl wet yo dick can't even win a bet". ...ps "For real dude my dick
is like a snake will make your girls leg shake till the damn bed brakes" "my dicks named big fred yo dick softer than a slice of bread" "my dick she rides it like she's breakin it your dick she's just faking it" ps MY DICK WILL MAKE YOUR GIRL CREEP TO
TAKE A PEAK YO DICK CAN'T EVEN PUT HER TO SLEEP LOL TOP THAT
0
0
Login to vote!
dummy safq wrote on 29th Dec 2011, 17:17h:
but the person who wrote this song should have shame.....!!!! How can he write such words for Jesus???!!! You fucked the whole thing up man!!!
0
0
Login to vote!
dummy Kaya wrote on 4th Oct 2011, 19:34h:
I Like :D It's Excellent :D
0
0
Login to vote!
dummy tio sam wrote on 20th Sep 2011, 17:41h:
fuck you man, jesus is not a toy, maybe your dick is. this shit sucks but i liked, dick bigger than a bridge, what a fuck is that, a big hot-dog.
0
0
Login to vote!
dummy Guest wrote on 19th Jul 2011, 5:34h:
I like dicks this song is very funny yo dick bin minimized my dick Got hypnotized to #*€% Ur mom
0
0
Login to vote!
dummy there is no god wrote on 1st Jul 2011, 4:23h:
@ me and me (from 4/9/11): who says they don't have the right? I hate brainwashed people.
0
0
Login to vote!
dummy mrs. dick wrote on 17th May 2011, 1:20h:
I
0
0
Login to vote!
dummy drew wrote on 12th May 2011, 2:20h:
i wipe my own ass! Whooopie!
0
0
Login to vote!
dummy drew wrote on 11th May 2011, 2:52h:
my dick BIGGER, bitch
0
0
Login to vote!
dummy KaKa<3love wrote on 26th Apr 2011, 21:52h:
ppl dnt be hattin on this awesum song u hear u dnt like it then write ur own dam song
HATTERZ
0
0
Login to vote!
dummy burnitt wrote on 11th Apr 2011, 1:04h:
Haha I love this! Kinda weird but I still love it!
0
0
Login to vote!
Moron.nl Guide

Still haven't found what you're looking for?