menu

Lyrics: Body Ache

Song: Body Ache
Released: 2013
Rating: no reliable rating yet...Please log in to rate this song.
Body Ache lyrics
I feel like tearin' tearin' up the floor
Bass is screamin' screamin' gimme more
Red lights in my face
Move away and give me space
I'm about to tear up this place
Now stand there (stand there)
Watch me dance
About to put ya (put ya)
In a trance
Tonight we gonna gonna shake
Yeah I want that (want that)
Body Ache!

Make my body ache
Make, make, make my body ache x4

Standin by the bar, see you looking from a far
I see the way that you stare, watching how I flip my hair
I'm a big bass lover
I really do it like no other
Watch me how I sip my drink
Yeah you want me, yeah I think
Drink it up, to the floor
About to give you all and more

Make my body ache
Make, make, make my body ache x4

It's getting late, quarter to three
Now let's go you and me
It's now or never can't you see
I want you
To make my make my BODY ACHE!

Ooh!
Make, make, make my body ache x4

The lights go on as the music fades
But I don't wanna stop till my body aches
DJ play my song, DJ one more time
Dim the lights, I wanna make him mine

Tonight (tonight)
I wanna dance till my body aches!

Make, make, make my body ache (don't stop it now)
Make, make, make my body ache (tonight's all we got)
Make, make, make my body ache (damn this beat hits the spot)
Make, make, make my body ache
Blast that, blast that sexy bass
Make my make my body ache
Blast it till that
BODY ACHE!

Sponsored Links

Tags on Body Ache

Login to add tags.

Popularity Body Ache

Nov
2020
Dec
2020
Jan
2021
Feb
2021
Mar
2021
Apr
2021
May
2021
Jun
2021
Jul
2021
Aug
2021
Sep
2021
Oct
2021

Review this song:



To make sure you're not an annoying spambot, please give the correct answer to this calculation:
an an an =

Reviews Body Ache

No reviews yet! Be the first to make a contribution!
Moron.nl Guide

Still haven't found what you're looking for?